NOVAGE Oil Balance Solution

NOVAGE Oil Balance Solution

PKR3,300
Product Code: 34508
Availability: In Stock
Viewed 1424 times

Product Description

Centella (CICA)، Tamanu Oil اور Salicylic Acid کے ساتھ آئل بیلنس سلوشن جو جلد کی تخلیق نو میں مدد کرتا ہے اور چھیدوں اور تیل کی جلد کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ 

طبی طور پر چھیدوں کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ اضافی سیبم اور تیل کو کم کرنے کے لئے ثابت ہوا ہے۔

جلد کو صاف کرتے ہوئے اضافی چمک اور تیل کو کنٹرول کرتا ہے۔

جلد کی ساخت بہتر ہوتی ہے*

ہمارا جدید آئل بیلنس سلوشن پیش کر رہا ہے جو جلد کو صاف کرتے ہوئے اضافی چمک اور تیل کو فوری طور پر کنٹرول کرتا ہے۔ یہ طبی طور پر ثابت ہوا ہے کہ اضافی سیبم کی پیداوار کو کم کرنا، اور آپ کو ایک خوبصورت دھندلا رنگ دینے کے لیے چھیدوں کو کم کرنا۔

یہ جدید سیبم کنٹرول اور مائیکرو اسپنج ٹیکنالوجی سے تقویت یافتہ ہے جو متوازن رنگت، غیر بند سوراخوں اور ایک خوبصورت دھندلا فنش فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ڈرمیٹولوجیکل ٹیسٹ۔

آپ اسے کب استعمال کریں؟

NovAge آئل بیلنس سلوشن روزمرہ کے استعمال یا ضرورت کے مطابق ڈیزائن کیا گیا ہے۔ عام طور پر، ہم T-Zone کے علاقے میں تیل کا تجربہ کرتے ہیں، یعنی پیشانی، ناک اور ٹھوڑی پر۔ اگر تیل کا پن ایک روزمرہ کا مسئلہ ہے، تو مشورہ دیا جاتا ہے کہ صبح و شام پروڈکٹ کو استعمال کریں، نواجج سپریم کلینزنگ جیل کے فوراً بعد، اور نواجج کے معمولات میں باقی مصنوعات کے ساتھ عمل کریں۔ فارمولہ فوری طور پر اضافی تیل کو بھگو دے گا اور ایک دھندلا پن فراہم کرے گا، اور ایکٹیوٹس دن بھر جلد پر کام کرتے رہیں گے۔

اگر دن کے وقت جلد تیل محسوس کرنے لگتی ہے، مثال کے طور پر بہت مرطوب دنوں میں، تو چمک کو ختم کرنے اور اپنی شکل کو مکمل کرنے کے لیے اپنے میک اپ کے اوپر دوبارہ لگائیں۔

دعوے

طبی طور پر اضافی تیل اور سیبم ∆1 کو کم کرنے کے لئے ثابت ہوا۔

جلد کی ساخت بہتر ہوتی ہے*

پروڈکٹ جلد کو صحت مند میٹ فنش فراہم کرتا ہے*

غیر مطلوبہ چمک واضح طور پر کم ہو گئی ہے*

فعال کے ساتھ، طبی طور پر pores∆∆2 کو کم کرنے کے لئے ثابت ہوا

جلد تروتازہ محسوس ہوتی ہے*

*صارفین کا تجربہ کیا گیا۔

∆1طبی طور پر پہلے استعمال کے فوراً بعد ٹیسٹ کیا گیا۔

∆∆2طبی طور پر تجربہ شدہ فعال جزو

استعمال کرنے کا طریقہ

صبح اور شام صاف شدہ جلد پر لگائیں۔ انگلیوں کے اشارے پر 2-4 قطرے لگائیں اور آنکھوں کے حصے سے گریز کرتے ہوئے جلد پر آہستہ سے مساج کریں۔ جذب ہونے دیں، پھر اپنے باقی معمولات کی پیروی کریں۔ صبح اور شام لگائیں یا اگر ضرورت ہو تو دن کے وقت دوبارہ لگائیں۔

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good